Andra gången jag köper en Tesla hos Camilla och kan bara vara mycket nöjd med en snabb och smidig affär. Proffsigt och trevligt bemötande som alltid.
Andra gången jag köper en Tesla hos Camilla och kan bara vara mycket nöjd med en snabb och smidig affär. Proffsigt och trevligt bemötande som alltid.... Minimera

