Tyvärr inte nöjd pga av batteriet är slut på en inköpt bil för drygt 300000:-. Bilen indikerade `låg batterispänning´efter 50 mils körning hem och laddning. Camilla vill ABSOLUT inte ta något ansvar för detta vilket dom flesta bilsäljare skulle göra. Mycket sniket!!
Tyvärr inte nöjd pga av batteriet är slut på en inköpt bil för drygt 300000:-. Bilen indikerade `låg batterispänning´efter 50 mils körning hem och laddning. Camilla vill ABSOLUT inte ta något ansvar för detta vilket dom flesta bilsäljare skulle göra. Mycket sniket!!... Minimera

