VÅRA OMDÖMEN

Skriv ett nytt omdöme

 
 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.134.
Ditt omdöme kommer visas efter att vi granskat det.
Mårten Gustafsson Mårten Gustafsson från Lagan skrev den februari 3, 2021
Jag träffade Camilla första gången när min son var och tittade på en bil hos henne. Det blev ingen affär då men hon gjorde ett mycket bra intryck. När jag skulle sälja min tjänstebil kontaktade jag henne och frågade om hon var intresserad, hon köpte den, en smidigare bilaffär har jag aldrig gjort. Jag hoppas att det blir fler affärer och möten Camilla på Autohuset!
Jag träffade Camilla första gången när min son var och tittade på en bil hos henne. Det blev ingen affär då men hon gjorde ett mycket bra intryck. När jag skulle sälja min tjänstebil kontaktade jag henne och frågade om hon var intresserad, hon köpte den, en smidigare bilaffär har jag aldrig gjort. Jag hoppas att det blir fler affärer och möten Camilla på Autohuset!... Minimera
Vänta …
Vi är ett kreditvärdigt företag enligt Bisnodes värderingssystem som baserar sig på en mängd olika beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras dagligen via Bisnodes databas.