Hej Camilla! Vill tacka dig för ett underbart bemötande o dessutom avslappnat. Ingen press utan fick tänka i lugn o ro som var mycket värt. Tack även för att du ställde upp så mycket som du gjorde för mig det uppskattade jag jättemycket när jag köpte min Alfa Romeo. Kommer absolut att rekommendera dig Camilla för andra som går i bilköpstankar. Många varma hälsningar Andre´ o Eva i Staffanstorp😍
Hej Camilla!
Vill tacka dig för ett underbart bemötande o dessutom avslappnat. Ingen press utan fick tänka i lugn o ro som var mycket värt. Tack även för att du ställde upp så mycket som du gjorde för mig det uppskattade jag jättemycket när jag köpte min Alfa Romeo.
Kommer absolut att rekommendera dig Camilla för andra som går i bilköpstankar.
Många varma hälsningar Andre´ o Eva i Staffanstorp😍... Minimera

