Sålde min bil nyligen till Autohuset / Camilla via telefon från Sthlm. Fick pengarna direkt och bilen hämtades veckan senare med biltransporter. Kändes lite konstigt att sälja bilen så men det funkade kanon. Inga problem med papper eller så utan allt funkade klockrent. Kan rekommendera denna firma stort. / Tomas. Stockholm
Sålde min bil nyligen till Autohuset / Camilla via telefon från Sthlm.
Fick pengarna direkt och bilen hämtades veckan senare med biltransporter. Kändes lite konstigt att sälja bilen så men det funkade kanon. Inga problem med papper eller så utan allt funkade klockrent. Kan rekommendera denna firma stort.
/ Tomas. Stockholm... Minimera

