VÅRA OMDÖMEN

Skriv ett nytt omdöme

 
 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.134.
Ditt omdöme kommer visas efter att vi granskat det.
Tomas Olofsson Tomas Olofsson från Järfälla skrev den juli 31, 2020
Sålde min bil nyligen till Autohuset / Camilla via telefon från Sthlm. Fick pengarna direkt och bilen hämtades veckan senare med biltransporter. Kändes lite konstigt att sälja bilen så men det funkade kanon. Inga problem med papper eller så utan allt funkade klockrent. Kan rekommendera denna firma stort. / Tomas. Stockholm
Sålde min bil nyligen till Autohuset / Camilla via telefon från Sthlm. Fick pengarna direkt och bilen hämtades veckan senare med biltransporter. Kändes lite konstigt att sälja bilen så men det funkade kanon. Inga problem med papper eller så utan allt funkade klockrent. Kan rekommendera denna firma stort. / Tomas. Stockholm... Minimera
Vänta …
Vi är ett kreditvärdigt företag enligt Bisnodes värderingssystem som baserar sig på en mängd olika beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras dagligen via Bisnodes databas.