Hej Camilla! Vi kom hem säkert! Tack för trevligt och professionellt bemötande, vi kan varmt rekommendera alla att köpa sin bil hos Camilla på Autohuset, mycket trevligt och personligt bemötande Mvh Micke och Heidi
Hej Camilla!
Vi kom hem säkert!
Tack för trevligt och professionellt bemötande, vi kan varmt rekommendera alla att köpa sin bil hos Camilla på Autohuset, mycket trevligt och personligt bemötande
Mvh Micke och Heidi... Minimera

