Passat GTE Stort tack Camilla för en alltigenom professionell affär. Vi är helnöjda med vår laddhybridpassat. Skicket var precis då fint som du utlovade. Dessutom enkelt och bra att ordna inbytet. Extra fint med omtanken att du ville veta att det gått bra och ville veta när vi kom fram. Resan gick mycket fint till Umeå. Stefan Larsson
Passat GTE
Stort tack Camilla för en alltigenom professionell affär. Vi är helnöjda med vår laddhybridpassat. Skicket var precis då fint som du utlovade. Dessutom enkelt och bra att ordna inbytet. Extra fint med omtanken att du ville veta att det gått bra och ville veta när vi kom fram. Resan gick mycket fint till Umeå. Stefan Larsson... Minimera

