VÅRA OMDÖMEN

Skriv ett nytt omdöme

 
 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.134.
Ditt omdöme kommer visas efter att vi granskat det.
Emil Emil från Ludvika skrev den maj 11, 2020
Suveränt bemötande och smidig affär. Jag rekommenderar Camilla och Autohuset oavsett om det är för att sälja en bil, eller köpa. Bara plus.
Suveränt bemötande och smidig affär. Jag rekommenderar Camilla och Autohuset oavsett om det är för att sälja en bil, eller köpa. Bara plus.... Minimera
Vänta …
Vi är ett kreditvärdigt företag enligt Bisnodes värderingssystem som baserar sig på en mängd olika beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras dagligen via Bisnodes databas.