Jag köpte min bil av Camilla efter två telefonsamtal. Bilen var i det skick som hon lovade. Affären gick smidigt fastän bilen gick på export till Finland. Tack Camilla!
Jag köpte min bil av Camilla efter två telefonsamtal. Bilen var i det skick som hon lovade.
Affären gick smidigt fastän bilen gick på export till Finland. Tack Camilla!... Minimera

