Jag och min sambo köpte bil hos Autohuset, och Camilla som är säljaren vår helt underbar och väldigt proffsigt bemötande , Rekomonderar starkt att köpa bil här, Otroligt bra service , Så åk till Autohuset i Lund när ni funderar på att köpa bil , och till och med byta in den gamla ni har så smidigt och så bra , Här kommer vi komma igen 🙂 Fantastisk säljare så jag ger lätt högsta betyg till Autohuset , och Camilla som jobbar där/ Rebecca och Robin 😍
Jag och min sambo köpte bil hos Autohuset, och Camilla som är säljaren vår helt underbar och väldigt proffsigt bemötande ,
Rekomonderar starkt att köpa bil här,
Otroligt bra service ,
Så åk till Autohuset i Lund när ni funderar på att köpa bil , och till och med byta in den gamla ni har så smidigt och så bra ,
Här kommer vi komma igen 🙂
Fantastisk säljare så jag ger lätt högsta betyg till Autohuset , och Camilla som jobbar där/ Rebecca och Robin 😍... Minimera

