VÅRA OMDÖMEN

Skriv ett nytt omdöme

 
 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.134.
Ditt omdöme kommer visas efter att vi granskat det.
Rebecca Rebecca från Hässleholm / Perstorp skrev den maj 8, 2019
Jag och min sambo köpte bil hos Autohuset, och Camilla som är säljaren vår helt underbar och väldigt proffsigt bemötande , Rekomonderar starkt att köpa bil här, Otroligt bra service , Så åk till Autohuset i Lund när ni funderar på att köpa bil , och till och med byta in den gamla ni har så smidigt och så bra , Här kommer vi komma igen 🙂 Fantastisk säljare så jag ger lätt högsta betyg till Autohuset , och Camilla som jobbar där/ Rebecca och Robin 😍
Jag och min sambo köpte bil hos Autohuset, och Camilla som är säljaren vår helt underbar och väldigt proffsigt bemötande , Rekomonderar starkt att köpa bil här, Otroligt bra service , Så åk till Autohuset i Lund när ni funderar på att köpa bil , och till och med byta in den gamla ni har så smidigt och så bra , Här kommer vi komma igen 🙂 Fantastisk säljare så jag ger lätt högsta betyg till Autohuset , och Camilla som jobbar där/ Rebecca och Robin 😍... Minimera
Vänta …
Vi är ett kreditvärdigt företag enligt Bisnodes värderingssystem som baserar sig på en mängd olika beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras dagligen via Bisnodes databas.