Rekommenderar gärna🍀 att mina vänner handlar bil bara från ”AutoHuset”👍🏻 ...nu verkligen min favorit plats. Camilla du är bäst 👌 Tack för hjälpen 💐och vår drömbil🚙 Den 1.05.2019 det kommer att vara kvar i vårt minne👨👩👧👦 Camilla är otroligt trevlig,ärlig omtänksam,effektiv,underbar,seriös,vi har bara superlativ att dela med.Detta var nog min snabbaste och smidigaste bilaffär någonsin 👌Tack Camilla💐🙏🏻
Rekommenderar gärna🍀 att mina vänner handlar bil bara från ”AutoHuset”👍🏻 ...nu verkligen min favorit plats.
Camilla du är bäst 👌
Tack för hjälpen 💐och vår drömbil🚙
Den 1.05.2019 det kommer att vara kvar i vårt minne👨👩👧👦
Camilla är otroligt trevlig,ärlig omtänksam,effektiv,underbar,seriös,vi har bara superlativ att dela med.Detta var nog min snabbaste och smidigaste bilaffär någonsin 👌Tack Camilla💐🙏🏻... Minimera

