Sålde min bil till AutoHuset och kunde inte gå smidigare, var lite orolig då jag bor i Sthlm men Camilla har varit fantastisk att ha att göra med och kan verkligen rekommendera alla att vara trygga med att göra affärer med henne!
Sålde min bil till AutoHuset och kunde inte gå smidigare, var lite orolig då jag bor i Sthlm men Camilla har varit fantastisk att ha att göra med och kan verkligen rekommendera alla att vara trygga med att göra affärer med henne!... Minimera

