VÅRA OMDÖMEN

Skriv ett nytt omdöme

 
 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 3.141.193.158.
Ditt omdöme kommer visas efter att vi granskat det.
118 inlägg.
Robin karlsson Robin karlsson från Lund skrev den december 12, 2018
Grymt bra service och verkligen hjälpsam! Kom ditt för att titta på min drömbil och 2h senare hade jag köpt den! Camilla är otroligt trevlig och vet vad hon snackar om! Viktigaste av allt är att hon lyssnar efter dina krav och önskemål! Tacksam för hjälpen och en nöjd kille! Rekommendera verkligen detta!
Grymt bra service och verkligen hjälpsam! Kom ditt för att titta på min drömbil och 2h senare hade jag köpt den! Camilla är otroligt trevlig och vet vad hon snackar om! Viktigaste av allt är att hon lyssnar efter dina krav och önskemål! Tacksam för hjälpen och en nöjd kille! Rekommendera verkligen detta!... Minimera
John John från Mölndal skrev den september 10, 2018
Camilla har varit fantastisk att ha att göra med och jag kommer verkligen rekommendera henna för vänner och bekanta😄 Vänlig, ärlig, omtänksam och effektiv., jag har bara superlativ att dela med mig med som ni märker. Affären gick jättesmidigt och servicen har varit outstanding. ( tex hämtning/lämning på tåget när jag åkte dit och skulle kolla på bilen i förväg) Bilen levererad i toppskick, superfin, och jag kunde inte vara mer nöjd. Autohuset är fr.o.m. nu verkligen en favorit, tack Camilla!😄😄
Camilla har varit fantastisk att ha att göra med och jag kommer verkligen rekommendera henna för vänner och bekanta😄 Vänlig, ärlig, omtänksam och effektiv., jag har bara superlativ att dela med mig med som ni märker. Affären gick jättesmidigt och servicen har varit outstanding. ( tex hämtning/lämning på tåget när jag åkte dit och skulle kolla på bilen i förväg) Bilen levererad i toppskick, superfin, och jag kunde inte vara mer nöjd. Autohuset är fr.o.m. nu verkligen en favorit, tack Camilla!😄😄... Minimera
Niklas Niklas från Landskrona skrev den juli 26, 2018
Tack Camilla för min nya fina bil!!! Kan verkligen rekommendera Autohuset till alla jag känner. Dels för deras fina service, bemötande och att arbeta lösningsorienterat för sina kunder och deras behov. Detta var nog min snabbaste och smidigaste bilaffär någonsin...😊😊😊
Tack Camilla för min nya fina bil!!! Kan verkligen rekommendera Autohuset till alla jag känner. Dels för deras fina service, bemötande och att arbeta lösningsorienterat för sina kunder och deras behov. Detta var nog min snabbaste och smidigaste bilaffär någonsin...😊😊😊... Minimera
Camilla Camilla från Autohuset skrev den juli 20, 2018
Hej Elisabeth och Dan från Malmö! Jag är faktiskt glad att ni valde att ta upp era klagomål offentligt på min sida. Den historian avspeglar sig annorlunda från min sida. Ert fall är ett bra exempel på hur en nöjd kund(som var på plats 2 ggr och gått igenom bilen) efter 2 dagar återkommer med klagomål som om ni hade köpt grisen i säcken. Jag håller fortfarande fast vid att ni köpte en begagnad bil som har används av en barnfamilj. Återigen alla fel som ni upptäckte efter 2 dagar kunde ni ha upptäckt vid köpet och avstått från affären. Din man påstår(du var inte närvarande)att han har dammsugit en bil som såg ut som en soptunna och jag vet... Läs mer
Hej Elisabeth och Dan från Malmö! Jag är faktiskt glad att ni valde att ta upp era klagomål offentligt på min sida. Den historian avspeglar sig annorlunda från min sida. Ert fall är ett bra exempel på hur en nöjd kund(som var på plats 2 ggr och gått igenom bilen) efter 2 dagar återkommer med klagomål som om ni hade köpt grisen i säcken. Jag håller fortfarande fast vid att ni köpte en begagnad bil som har används av en barnfamilj. Återigen alla fel som ni upptäckte efter 2 dagar kunde ni ha upptäckt vid köpet och avstått från affären. Din man påstår(du var inte närvarande)att han har dammsugit en bil som såg ut som en soptunna och jag vet att jag har dammsugit lite grus. Om bilen var i det skicket ni påstår varför krävde ni inte rekond på bilen innan köpet? Om ni var missnöjda med min städning varför fick jag sms av din man att ” nu är han nöjd”? Även påstående om spricka i skärmen stämmer inte. Det fanns dock en repa som ni kunde se när ni gick igenom bilen. Däremot nackstödet insåg jag som ett fel som jag ska åtgärda och därför fick ni tid hos Volvo för att åtgärda felet som jag ska bekosta. Jag har även informerat er att ni kan lämna fallet hos ARN för en opartisk bedömning Om ni har den uppfattningen att trevliga och charmiga människor är luriga då hade ni en bra orsak att avstå från affären. Tyvärr tänker jag inte bli otrevlig mot mina kunder och är väldigt glad att så många uppskattar mitt engagemang, ärlighet och bemötande.... Minimera
Elisabeth Gårdendal Elisabeth Gårdendal från Malmö skrev den juli 20, 2018
Tyvärr har vi inte samma solskenshistoria att berätta. Vi köpte en Volvo XC90 2016 årsmodell. Vi blev scharmade av Camilla och trodde att allt hon sa var sant. Hon sa att bilen använts som tjänstebil och att oftast brukar bara förarsätet vara använt. Vi tog för givet att bilen var i fint skick. Vi blev chockade när vi tog bort vinterdäcken från baksätena och fällde tillbaka stolarna och upptäckte att bilen var som en soptunna. Inte bara det, framsätets ryggsida var ordentligt skadat efter en bilbarnstol, ett nackstöd fungerade inte. Glaset på centrumdisplayen var sprucket, repor i lacken, på bakrutan. Vi ringde Camilla och var upprörda. Hon sa att vi kunde komma tillbaka så skulle hon städa bilen. Hon sa... Läs mer
Tyvärr har vi inte samma solskenshistoria att berätta. Vi köpte en Volvo XC90 2016 årsmodell. Vi blev scharmade av Camilla och trodde att allt hon sa var sant. Hon sa att bilen använts som tjänstebil och att oftast brukar bara förarsätet vara använt. Vi tog för givet att bilen var i fint skick. Vi blev chockade när vi tog bort vinterdäcken från baksätena och fällde tillbaka stolarna och upptäckte att bilen var som en soptunna. Inte bara det, framsätets ryggsida var ordentligt skadat efter en bilbarnstol, ett nackstöd fungerade inte. Glaset på centrumdisplayen var sprucket, repor i lacken, på bakrutan. Vi ringde Camilla och var upprörda. Hon sa att vi kunde komma tillbaka så skulle hon städa bilen. Hon sa att hon gjorde det bättre än om man lämnade den på rekond. Man kan ju undra varför hon då inte hade städat bilen och åtgärdat felen. Det var min man som dammsög bilen och Camilla försökte putsa lite. Det slutade med att vi tog bilen på rekond för 3500kr. Det var då vi upptäckte att repan i bakrutan inte bara var smuts utan en djup repa i glaset, sannolikt efter en sten som fastnat i torkarbladet. Camilla var villig att fixa nackstödet men övriga fel tyckte hon bara var skönhetsfel Hon tyckte att vi hade godkänt bilen och att det var vårt ansvar att försäkra oss om att allt var bra. Det var ingen särskild rabatt på bilen med tanke på felen. Den kostade 10000kr mindre än en motsvarande bil som dock hade dragkrok och ett annat högtalarsystem så det var inte för att det var sämre skick. Camilla säger att hon alltid gör allt för att kunden ska vara nöjd men i detta fall har hon inte levt upp till sitt eget påstående. Alla fel kommer kosta oss en ansenlig summa att åtgärda. När man betalar 500.000 kr för en bil kan man åtminstone förvänta sig att den är städad och att sådana fel är fixade, om inte borde hon informera och sätta ner proset på bilen.... Minimera
Mikael Åström Mikael Åström från Stockholm skrev den juni 20, 2018
Hej, Jag köpte en XC90 för några månder sedan. Fick ett mycket bra bemötande och kunnig säljare. Bilen var i perfekt skick som hon lovade innan resan. 10 av 10 skulle jag säga. Efter bilköptet fick jag även återkoppling om jag var nöjd och resan gått bra hem till Stockholm. Vill varmt rekommendera Camilla till vänner och andra kunder som funderar på att köpa ny bil. Mvh Mikael Åström
Hej, Jag köpte en XC90 för några månder sedan. Fick ett mycket bra bemötande och kunnig säljare. Bilen var i perfekt skick som hon lovade innan resan. 10 av 10 skulle jag säga. Efter bilköptet fick jag även återkoppling om jag var nöjd och resan gått bra hem till Stockholm. Vill varmt rekommendera Camilla till vänner och andra kunder som funderar på att köpa ny bil. Mvh Mikael Åström... Minimera
Magnus och cristine Magnus och cristine från Göteborg skrev den juni 16, 2018
Tack Camilla på Autohuset för proffesionellt och trevligt bemötande. Affären gick snabbt och smidigt. Vi är mer än nöjda med vår nya Xc90 T8. Vår drömbil! Kommer definitivt rekommendera Autohuset till andra.
Tack Camilla på Autohuset för proffesionellt och trevligt bemötande. Affären gick snabbt och smidigt. Vi är mer än nöjda med vår nya Xc90 T8. Vår drömbil! Kommer definitivt rekommendera Autohuset till andra.... Minimera
Pegah Pegah från Helsingborg skrev den juni 9, 2018
Kärlek vid första ögonkastet!!! Att få köpa min första seriösa bil av en mycket proffsig säljare som Camilla är kändes som en affär man gärna gör om! Bra bemötande, god service och en känsla av kvalitet är det första man möts av! Så kul att få träffar dig och att jag numera kör en bil som passar min personlighet! Tack Camilla 🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Kärlek vid första ögonkastet!!! Att få köpa min första seriösa bil av en mycket proffsig säljare som Camilla är kändes som en affär man gärna gör om! Bra bemötande, god service och en känsla av kvalitet är det första man möts av! Så kul att få träffar dig och att jag numera kör en bil som passar min personlighet! Tack Camilla 🙏🏽🙏🏽🙏🏽... Minimera
Nurettin Nurettin från Malmö skrev den maj 14, 2018
Det var meget god service og god biler tak Camilla for hjälp med alt
Det var meget god service og god biler tak Camilla for hjälp med alt... Minimera
Siwert Creutz Siwert Creutz från Hultsfred skrev den maj 14, 2018
Mycket trevligt bemötande av Camilla när jag var hos henne och köpte en Santa Fe fredagen 11-05-2108. Det kändes nästan som att besöka en gammal vän när man kom dit som var en ren tillfällighet vi skulle igentligen åkt till Trelleborg men som tur var blev det AutoHuset
Mycket trevligt bemötande av Camilla när jag var hos henne och köpte en Santa Fe fredagen 11-05-2108. Det kändes nästan som att besöka en gammal vän när man kom dit som var en ren tillfällighet vi skulle igentligen åkt till Trelleborg men som tur var blev det AutoHuset... Minimera
AMIR KUSTURICA AMIR KUSTURICA från HÄSSLEHOLM skrev den maj 9, 2018
köpte en bmwx6.jättenöjd med allt,Camilla är helt underbar,smidig och snabb affär.Nästa bil ska också köpa hos henne.
köpte en bmwx6.jättenöjd med allt,Camilla är helt underbar,smidig och snabb affär.Nästa bil ska också köpa hos henne.... Minimera
Liviu Nita Liviu Nita från Bromölla skrev den mars 31, 2018
Köpte i helgen (påsk 2018) en Volvo S80. Mycket nöjd med bilköpet! Camilla är precis vad en bilförsäljare ska vara, jätte seriös, snäll och ärlig! Kan varmt rekommendera Autohuset 😊 Tack Camilla!!!!😜 Mvh Liviu
Köpte i helgen (påsk 2018) en Volvo S80. Mycket nöjd med bilköpet! Camilla är precis vad en bilförsäljare ska vara, jätte seriös, snäll och ärlig! Kan varmt rekommendera Autohuset 😊 Tack Camilla!!!!😜 Mvh Liviu... Minimera
Patrik Patrik från Osby skrev den februari 22, 2018
Så under bart bemött man blev av dig Camilla Jag kommer att fixa kunder till dig goda vänner👍👍
Så under bart bemött man blev av dig Camilla Jag kommer att fixa kunder till dig goda vänner👍👍... Minimera
Thomas och Åsa Viklund Thomas och Åsa Viklund från Karlstad skrev den februari 17, 2018
Vi är mycket nöjda med service transport från tågstation och en smidig affär med dig Camilla, rekommenderar verkligen andra bilköpare😊 under hela processen vid bilköpet så kände vi en enorm trygghet.
Vi är mycket nöjda med service transport från tågstation och en smidig affär med dig Camilla, rekommenderar verkligen andra bilköpare😊 under hela processen vid bilköpet så kände vi en enorm trygghet.... Minimera
Igor Igor från Nödinge skrev den december 28, 2017
Mycket nöjd med bemötande, affärsmässighet och service som jag fick av AutoHuset (Camilla) vid köp av våran bil. De s.k. stora bilåterförsäljare har mycket att lära av AutoHuset CM. Tack AutoHuset CM och fortsätt så!
Mycket nöjd med bemötande, affärsmässighet och service som jag fick av AutoHuset (Camilla) vid köp av våran bil. De s.k. stora bilåterförsäljare har mycket att lära av AutoHuset CM. Tack AutoHuset CM och fortsätt så!... Minimera
Mikaela Hammarstrand Mikaela Hammarstrand från Malmö skrev den oktober 21, 2017
Vi är supernöjda med både bil och service. Rekommenderar verkligen Autohuset när ni ska köpa ny bil 👍🏼
Vi är supernöjda med både bil och service. Rekommenderar verkligen Autohuset när ni ska köpa ny bil 👍🏼... Minimera
Pierre Hallerstedt Pierre Hallerstedt från Stockholm skrev den oktober 4, 2017
Stort tack Farre och Camilla för en snabb och smidig affär. En mycket trevlig och okomplicerad upplevelse! Mvh Pierre
Stort tack Farre och Camilla för en snabb och smidig affär. En mycket trevlig och okomplicerad upplevelse! Mvh Pierre... Minimera
Ulrika o Krister Ulrika o Krister skrev den september 22, 2017
Vi är supernöjda med bilaffären med dig. Trevligt bemötande i en härlig miljö. Vi njöt i vår nya bil hela vägen hem. Vi kommer varmt att rekommendera Autohuset. Med vänlig hälsning Ullis o Krille
Vi är supernöjda med bilaffären med dig. Trevligt bemötande i en härlig miljö. Vi njöt i vår nya bil hela vägen hem. Vi kommer varmt att rekommendera Autohuset. Med vänlig hälsning Ullis o Krille... Minimera
Dimitrios Pliassas Dimitrios Pliassas från Dalsjöfors skrev den september 8, 2017
Super snabb och smidig affär👏 Thanks Camilla...🚗😉
Super snabb och smidig affär👏 Thanks Camilla...🚗😉... Minimera
Rolf Rolf skrev den augusti 31, 2017
Tack för ett trevligt bemötande trots att vi kom en söndag jag är helnöjd med bilen
Tack för ett trevligt bemötande trots att vi kom en söndag jag är helnöjd med bilen... Minimera
Vi är ett kreditvärdigt företag enligt Bisnodes värderingssystem som baserar sig på en mängd olika beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras dagligen via Bisnodes databas.